6 Temmuz 2011 Çarşamba

AVARE

Dilimde hep şu şarkı; 'ben hala dolaşıyorum avareee' :)))

Günlerin nasıl geçtiğini anlamadım son yazdığımdan beri,nasıl gezdik dolaştık, günleri nasıl devirdik farkında bile olmadan!Bir baktım bugün çarşamba:)

Şunu da anladım ki İzmir yazın güzel!! Yolunuz düşerse bir gün bu taraflara ya da zaten burdaysanız fakat henüz keşfetmemişseniz;Güzelbahçe'de balık,Bostanlı Q Cafe'de nargile-ben içmiyorum ama içenlerin favorisi-,Kızlarağası Hanı Mehmet Usta'da köfte,Urla'da deniz,Asansör'de manzara,Kordon'da gün batımı,yeni Sevgi Yolu'nda eski kitapçı Kedi Kitap,Varyant'ta oyun ve oyuncak müzesi,Seferihisar'da Sığacık ve yanında şahane arkadaşlar bol bol kahkaha gülüş şamata:))

Asıl olay ise hayatımda ilk defa sarhoş oldum ve iyi ki evdeymişiz yoksa sokakta kimse zapt edemezdi beni!! Ama bizimkiler oy birliğiyle karar verdiler dünyanın en tatlı ve eğlenceli sarhoşu seçildim:))
Neler yaptığımı hatırlyorum hem de hepsini,üstelik bir kaç da video çekmişler,en iyileri ise;
-Yunanistan'a gidelim ama yüzerek gidelim,çat çat çat tabak kıralım!
-Sirtaki yapalım hadi bak böyle yapılır sirtaki-dı rıt dıt dıt dıt dırı dırı dı rıt rıt rıt dırı dırı- :)
-Sokağa çıkalım,dans edelim, alsancağa gidelim kop kop kop
-AAAA bak ev sahibinin eşi gelmiş hadi çıkıp kirayı vereyim
-Bana bi daha aslaaa içirmeyiiiiinnnn, ben ne zaman böyle olduuuuummmm, annem görse bunları evlatlıktan reddeder beniiiii
-Çenem düştü benim,yüzüm uyuşuyor kaçak alkoldü bence bu,içinde metil alkol vardı ondan yüzüm uyuşuyor,kaçak bu kaçak
-Hadi bana ceza hukukundan birşeyler sor bak mantıklı konuşabiliyorum sarhoş değilim ben ceza hukuku anlatayım mı size??
-Hayalim üjj kelime o da şöylee:))
-Öpüjeeeeem
-Yarın sabah bunları hatırlayacağım ve çok utanacağım:)

Nitekim aynen öyle oldu ertesi sabah her şeyi hatırlıyordum:))
En azından gördüm neler oluyormuş ve bir daha çooook uzun bir zaman için alkollü herşeyden uzağım:))
Dün dışarda rakı kokusu geldi burnuma,midem bulandı,tiksindim galiba..

Cuma günü kardeşim geliyor bir de onunla gezip dolaşıp artık memleketime döneceğim nihayet;öğrenciliğimin son yaz tatili çok eğlenceli ve dolu dolu geçiyor:))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder