3 Ocak 2012 Salı

her erkek aldatır mı?

Nasıl bir salgındır bu,nerdeyse bir yıldır etrafımdaki evli,koca koca kadınlar aldatıldıklarını öğreniyorlar teker teker..

Ömürlerini o adamlara adayıp,onlara çocuklar verip,çocukları pırlanta gibi yetiştirmeye,işlerine koşmaya,evlerine bakmaya,kendilerine özen göstermeye çalışan kadınlar geçen yılların sonunda, bunun karşılığında bir çift boynuza layık görülüyorlar.

Hep bu kadar yaygın mıydı yoksa teknolojik imkanlar,cep telefonları,internet derken rahat ve sınırsız iletişim mi bunu kolaylaştırdı bilemiyorum ama bu sıklık karşısında hayrete düşüyorum.

Sadık erkeklerin soyunun tükenmediğini umut etmek istiyorum,yaştan kaynaklı belli dönemlerinde de  aldatmayacak erkekler olduğununa inanmak istiyorum ama bu gördüklerim karşısında bu hislerim zayıflıyor açıkçası.

Ve ben oldum olası güven problemi yaşayan biri olarak bu sorunun cevabını bilmeyi çok isterdim:Sahiden her erkek aldatır mı?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder