17 Mayıs 2011 Salı

Dört Yanım

Dört yanımdan kuşatıldım;final takvimini açıklamayan bir okul,vizeleri okuyup yayınlamayan hocalar,haber çıkmayan kiralık evler emlakçılar,yeniden ve enn baştan oturup her şeye çalışmak zorunda olmak ve bütün bunların yanında telaşlı tavuk annem!

Ben zaten büyük baskı altındayım,düğüm düğüm sanki her şey;üzerine de korkunç bir panik ve telaş halinde ve her zamanki gibi mükemmelliyet bekleyen annem...

Biliyorum, benim için endişeleniyorsun, aklın hep bende takılı kalıyor istesen de istemesen de ve beni tüm bu örselemelerin de sadece beni düşündüğünden ama her zaman her şey tıkırında gitmiyor be anacım... 

Klişe olsa da gerçeklik payı çok yüksek olan bir cümle;hayatta çıkışlar kadar inişler de var!

Bazen biraz sıkıntı çekmek zorunda kalıyorsun ya da her zaman çok büyük başarı gösteremiyorsun yaptığın işte ama sonra birdenbire rüzgar senden yana esmeye başlıyor.Oluyor bunlar ve hep de olacak.Dünya döndükçe, yaşam devam ettikçe hep olacak..


Hamiş:Sıkıntıdan kendimi yemeğe verdim,şu dönemi atlatana kadar iki dünya olmazsam iyidir!

4 yorum:

  1. ah o baskı dolu günler zamanlar...
    ben de öyle bir zamandayım..düzelecek merak etme ))

    YanıtlaSil
  2. Annem hep şunu derdi bana. Bir gün anne olursan anca beni anlarsın diye. O zamanlar offff annneeee dediğimi çok biliyorum. Ama şimdi diyorum ki annem çok doğru söylemiş. Hatta az bile söylemiş.

    YanıtlaSil
  3. Bir de devamlı geçer geçer yazan blog okurları olsun hadi.

    Geçer geçer...

    YanıtlaSil
  4. sevgili ful; ah ahh düzelecek umut ediyorum,senin de herşeyin gönlünce olacağı bir düğünün ve evliliğin olacak inanıyorum:)))

    asahhara;anneler hep haklıdır aslında!;)

    dalgaizleri;http://fizy.com/#s/1ph5t5 bu şarkı da benden gelsin o zaman durumun anlam ve önemine uygun :))

    YanıtlaSil