27 Kasım 2011 Pazar

Değişiklik İyidir



Fark ettim de dert defterim olmuş burası!İçim sıkım sıkım sıkılınca dönüp yazıp rahatlamışım.
Çok fazlaca kişisel,haddiden fazla içli olmuş..

Aslında yazmak istediğim daha çok şey var;şimdiye kadar yazdığım format dışında mesela; gördüğüm yerler,keşfettiğim mekanlar,dinlediğim müzikler,izlediğim oyunlar,filmler,diziler,keşfettiğim dergiler,küçük küçük detaylar,gün içinde kaybolup gidenler..Yazma sebeplerimin en başında zamana not düşmek,eğer unutursam dönüp baktığımda 'aaa bu da vardı' demek ve iz bırakmak,yaşadıklarımı kalıcı hale getirmek var.Daha önce de bahsettiğim eski blogumda bunu sık sık yapıyordum ama burda anonim bir kimlikle yazıyorum bu nedenle içinde suret olarak olmasam bile kendi çektiğim fotoğrafları koymak konusunda çekimser kalıyorum.Fakat artık bu şekilde paylaşmanın beni daha mutlu edeceğini,yazma isteğimi arttıracağını biliyorum,hissediyorum.

Bu ara pek zaman bulamıyorum ama artık en ufak vakit kırıntılarını bile değerlendirip eteğimdeki taşları dökeceğim:)Anlatılmayı ve kayıt altına alınmayı bekleyen çok fazla yaşanmışlığım var;umuyorum ki onlar da becerebildiğim ölçüde burda olacak.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder