10 Aralık 2011 Cumartesi

Bir+Bir



Son aylarda en keyifle takip ettiğim dergilerden biri 'Bir+Bir',muhalif duruşu,farklı fikirleri bir arada sunuşu,birbirinden farklı konuları aynı konsept uyumu içinde işleyişiyle' işte aradığım dergi' dedirtti bana.
Mart 2010'dan itibaren yayım hayatına devam ediyormuş fakat ben yaklaşık 7-8 ay önce keşfettim ve açıkçası kendime kızdım!
Bir+Bir kapanan Roll Dergisi'nin halefi olarak yola devam ediyor,Roll'un de elimden geçmişliği vardır,o zaman da hatırlıyorum 'güzel dergi,keşke hep bulabilsem' demiştim.Fakat o zaman küçük bir şehirde yaşıyordum,bu tarz şeyleri bulabilmek bir hayaldi! 
Bir+Bir'in maddi sebeplerden dolayı yayım istikrarı olmadığı için,bazen iki ayda bir çıktığı için,üstelik D&R 'ın ifade özgürlüğünü kısıtladığı bir eylem olarak gördüğüm satış durdurma kararından ötürü aslında sevebilecek bir sürü insanın bu dergiyi fark etmeden geçip gittiğini düşünüyorum..

Hamiş:Şu an aralık sayısını bulamadım belki yine ocakta birleşik sayı çıkar,eğer ilginizi daha deneysel,muhalif,avangart tarz yayımlar çekiyorsa inceleyin derim ben:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder