25 Ağustos 2011 Perşembe

kitaplarım/2

SEMERKANT-AMİN MAALOUF





Elimde en uzun kalan kitaptı ama benim için yanlış zamanda olduğundan sadece..

Özellikle ilk kısımları çok ilgi çekiciydi ve anlatımı oldukça akıcıydı ama ortasında oldukça durgunlaşmaya başladı ve ben ite kaka bitirdim resmen!


Her kitabın ayrı bir zamanı var ve ben bunu yanlış zamanda elime aldım,kitaba da yazık ettim sanırım..

Belki daha sonra yeniden okurum bu sefer tadına vararak..




Arka Kapak:Amin Maalouf, Doğu'ya İran'dan bakıyor.Ömer Hayyam'ın Rubaiyat'ının çevresinde dönen iç içe iki öykü...
1072 yılında, Hayyam'ın Semerkant'ında başlayan ve 1912'de Atlantikte bit(mey)en bir serüven...
Bir el yazmasının yazılışının ve yüzlerce yıl sonra okunurken onun ve İran'ın tarihinin de öyküsü / tarihi...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder