16 Ağustos 2011 Salı

MİMLENDİM:))

Sevgili Konuşma Baloncuğu beni mimlemiş hem de çok zevkli bir konuda,ben de zevkle cevapladım:)))

Mim konusu: "Çok beğendiğiniz, izlemekten asla sıkılmayacağınızı düşündüğünüz 3 filmi (Üçlemeler üç film olarak sayılacaktır), neden bu kadar beğendiğinizi de açıklayarak yazın''


1) CASABLANCA:Tüm zamanların en iyi aşk filmi seçilmesi tesadüf olamaz öyle değil mi:))

''play it again sam,play it again''









2)ETERNAL SUNSHİNE OF THE SPOTLESS MİND:
Hiç bir zaman cevabını veremediğim bir soru:beni üzen şeyleri,bitmiş ilişkilerimi,acı veren anıları hiç yaşanmamışa çevirmek,onları tamamen silmek ister miydim??
Bilemiyorum...Hiç bilemiyorum..


     



    3)YOL:Sevmek,nefret etmek,acımak,affetmek üzerine yapılmış en güzel film.. 
Bu kadar yalın bir sahnede bu kadar az insanla tüm insanlık hallerinin özeti..             









Bunlar benim en iyi üçüm ve mimlediklerim: naley ve hazall :))) hadi bakalım kızlar merakla bekliyorum:))                         

4 yorum:

  1. Eternal Sunshine Of The Spoless Mind en sevdiklerim arasında benimde :) Diğerlerini henüz biiyorum

    YanıtlaSil
  2. teşekkürler elenicim cevapları yazdım bile:)

    YanıtlaSil
  3. Konuşma baloncuğu'm;durağan filmleri sevmeyenlere yol'u önermiyorum ama casablanca'yı seversin gibi geliyor:))

    Hazalcım gördüm cevaplarını ve 'aaa ben de bunu yazabilirdim' dedim hatta:))teşekkür ederim:))

    YanıtlaSil
  4. biraz geç gördüm mimini ama cevapladım şimdi :) teşekkürler :)

    YanıtlaSil