17 Ağustos 2011 Çarşamba

taktım,takıldım,iyi de yaptım!

 
Yaz ortasından beri çılgın gibi Ally Mcbeal izliyorum ve itiraf ediyorum ki kendimden çok şey
buluyorum onda:))


Şimdiye kadar niye izlemedim diye de düşünmüyor değilim hani:))
Her şeyden önemlisi 'kafamı boşaltıyorum'!
Özellikle de uyumadan önce izliyorum..

Eğer günlük yaşamda beni huzursuz eden sorunlarım varsa ve eğer çözebileceğim şeylerse mümkünse hiç kimseyi kırmadan,üzmeden ve kırılmadan bunu halledip yastığa başımı rahat koymak isterim.Ama eğer benden kaynaklanmayan ama yine de beni etkileyen,çözemediğim,altından kalkamadığım şeyler varsa uyumadan önce beni rahatlatacak, kafamı havalandıracak(!) şeylerle kendimi meşgul eder öyle uykuya niyet ederim...
Son zamanlardaki favorim de Ally'ciğim:))

Çıtır çerez bir şeyler izlemeye ihtiyaç duyuyor insan bazen:))




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder