30 Ağustos 2011 Salı

Şeker Gibi Bayramlara..


 
Günlerdir bayram hazırlığıdır gidiyor;
ilk adım baklavaları yaptık
ikinci olarak evi dippp köşe temizledik
son olarak da yaprak sarmasıdır lokumdur o işlere giriştik kısacası ÖRNEK EV KIZI(!) oldum çıktım!

Bu ne arkadaş ya haftaya altın günü yapacağım,sonra da çeyizlik dantele başlayacağım artık o dereceye geldim!

Benim hezeyanlarımı bir kenara bırakırsak hepimize şeker tadında,rengarenk,kalabalık,gülüşlü şamatalı,bol bol çocuklu bayramlar dilerim! Bayramlar ne özeldir ne güzeldir,çok seviyorum bu ruhu, bu hazırlık seramonilerini aslında:))

Tabii bu sadece benim ideal bayramım,bütün bunlardan hazetmeyenlere beddua etmiş gibi de olmayayım,herkese gönlünce bayram diliyorum bu en iyisi:)))


Hamiş:Aslında içten içe de buruğum ben, bundandır bu kadar şamatam;ilk defa kendi evimden başka bir evde,anne babamdan başkalarının yanında bir bayram sabahına uyanacağım..Dokundu biraz biraz..Ne zaman tam olacağım ben,hep eksik hep eksik..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder